Onder de loep
Soms is het prettig wanneer iemand met de juiste kennis en ervaring met je meekijkt. Klopt het wel wat ik wil zeggen? Komt het wel over? Worden mijn klanten wel geraakt door wat ik zeg?
Ik heb het helaas al zo vaak gezien; de ondernemer lanceert zijn website. Hij heeft zoveel te vertellen, de passie straalt ervan af. Maar de (potentiële) klant vindt niet terug wat hij zoekt en haakt af. Doodzonde. En onnodig.
Wat is het?
Met de dienst ‘Onder de loep’ analyseer ik jouw website van onder tot boven heel kritisch en neem eventuele vragen die jij hebt mee in mijn advies. Ik kijk of je teksten prettig leesbaar zijn en of je verhaal goed overkomt, haal typ- en taalfoutjes eruit, bekijk of je positionering sterk genoeg is, of je teksten overeenkomen met je aanbod, of de tone of voice past bij hoe je wilt overkomen, of je website duidelijk is opgebouwd en nog veel meer. Een soort APK voor je website dus eigenlijk.
Je krijgt van mij een eerlijk adviesrapport met concrete adviezen, verbeterpunten en tips hoe kansen beter benut kunnen worden (lees: hoe je meer resultaat krijgt uit je website). Omdat ik de vinger op de zere plek leg, is mijn analyse misschien niet altijd even leuk om te horen, maar ik beloof je, het is wel zinvol. Met mijn opbouwende feedback heb jij concrete handvatten om je website zelf te verbeteren en daardoor een betere conversie te realiseren.
‘Onder de Loep’ kost € 335,= excl. BTW, inclusief een half uur videobellen waarin we het rapport bespreken en je vragen kan stellen.
Onder de Loep
De APK voor je website- Na het adviesrapport en de video call:
- Heb jij een helder en eerlijk advies.
- Heb jij tools om je website te verbeteren.
- Weet jij wat er beter kan om je websitebezoeker te raken.
- Heb jij antwoord op je vragen.
- Kan jij aan de slag met de actiepunten.
Wanneer is ‘Onder de loep’ iets voor jou?
- Wanneer je twijfelt aan jouw communicatie en het fijn vindt dat iemand met professionele kennis en jarenlange ervaring met je meekijkt.
- Wanneer je al te lang niet meer naar de tekst op je website hebt omgekeken.
- Wanneer je je bedrijf wilt verbeteren.
- Wanneer je niet bang bent voor (opbouwende) feedback.
Even praktisch, hoe gaat het in z’n werk?
Je ontvangt het adviesrapport